بازاریابی یعنی معرفی مشتری و شناساندن محصول به او طوری که ضمن برپایی حس خوشنودی در او، نهایتاً فرآورده مارا بخرد.
بازاریابی یعنی برپایی تصویر مثبت در ذهن مخاطبین و مشتریان.

بازاریابی تلفنی چیست؟
بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که فروشنده از تلفن بهره گیری میکند لغایت با مشتریان پیوستگی پایدار کرده و او را ترغیب به خرید کند.
حدود ۸۷ درصد اطلاعاتی که هر فرد از پیرامون خود دریافت میکنداز طریق چشم و حس بینایی است. ۹ درصد از راه صدا و حس شنوایی و ۴ درصد بقیه از راه حس بویایی و لامسه و دیگر دانستن است.یعنی برای جلب توجه مشتری در فروش تلفنی عملاً به ۹۱ درصد از حواس او دسترسی نداریم.

در ارتباطات کلامی ۳ عامل بنیادین دخیل هستند:
حرکات ما هنگام سخن گفتن ، کلماتی که کاربرد میکنیم و اراده و لحن صدا.
تحقیقات اثر دیتا که حرکات ۵۵ درصد ، کلمات ۷ درصد و اراده صدا ۳۸ درصد در پیوستگی کلامی مؤثر هستند.
در بازاریابی تلفنی تنها ۴۵ درصد از سه عامل بالا را در پسندیدن داریم به همین انگیزه بازاریابی تلفنی پیشه چندان سهولت نیست.

حرکات و زبان بدن
۵۵%
آهنگ و لحن صدا
۳۸%
کلمات
۷%
پس باید در مکالمه آهنگ صدای نکوداشتن داشته باشند و مشتری را جلب کنید.نمونه متن مکالمه بازاریابی تلفنی برای تمرین خوب گفتگو کردن توصیه می شود صدا خود را اثناء صحبت با مشتری ضبط کنید و سپس دوباره گوش دهید. البته من کسی را سراغ ندارم که از صدای خودش خوشش بیاید

چالش‌های بازاریابی اینترنتی

نسل بعدی فناوری شارژ سریع ریل می SUPERDART نام دارد

تصاویر جدید گوگل پیکسل 4a جزئیات غیرمننتظره‌ای را فاش می‌کند

بازاریابی ,تلفنی ,درصد ,صدا ,حس ,مشتری ,بازاریابی تلفنی ,درصد از ,و اراده ,از راه ,بازاریابی یعنی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

hasanzadeh99 nbwoodentray1398 vistarayaneit neginrvkavir montazerzoohor alihawk2019 xn--mgb2aybeiud elunarglut afrochat98 architecthome